strollers
bebebliss.ro
tinar - vip

20 ianuarie 2010

Un nou inceput...in scris

...Odata cu incheierea relatiilor oficiale cu blogul de pe zanga si fiind stramutat pe blogspot se schimba si felul meu de a scrie...Cum?!..Asta las la latitudinea dumneavoastra daca o iau la vale sau urcam muntele voiosi
impreuna...subiecte din lumea reala sunt o gramada, bine nici pe zanga nu ma plangeam de subiecte ci doar de unii oameni...Pacea celor 1000 de zile ramane in picioare cu toate ca sunt destui care mi-au pus piedica nu numai mie ci si altora care vroiau binele acelui loc de destindere...

De prin ziare adunate...

Citesc cu litere de-o schiopa intr-un ziar ca inculpatul Niculescu fotbalist la Dinamo,cu consoarta, si-au scos copilul la un restaurant unde se fumeaza...Sunt socat!..Lumea deja se pregateste de o manifestatie de
antipatie in fata conacului cu pricina...E strigator la cer!...Daca-i mai si punea pipa in gura pustiului de 6 luni, faceam infarct dublu si consecutiv...Asta da stire... Totusi nu-i vina lui in totalitate..El ar fi vrut sa mearga la o
cofetarie dar sa nu se uite ca exista o cofetarie la doua judete, celelate cofetarii fiind transformate in crasme...Per ansamblu dinamovistul este absolvit de vina...
Alta stire de prima pagina m-a lasat efectiv cu gura cascata...Oana Mares (sunt convins ca pe moment nici nu stiti cine este) a fost surprinsa de paparazii la o cafea cu una care pe vremuri era in trupa Ambramburica...
Abracadabra, pardon...Eu i-as fi dat cu cafeaua in cap mai precis cu cana, acelui paparazii...Macar de se pupau amandoua sa vedem si noi ceva mai rasarit...sau sa aflam ce si pe cine au barfit...Io, azi de dimineata am fost in crasma...Nu m-o surprins nimeni, nici macar muierea...Deh!!!..Sa inteleg ca stiu sa ma ascund?!... Apropo de muiere... Zice ca de la un timp nu mai aud ce zice si sa ma duc la un control de "surzi"...Eu de auzit, aud perfect problema-i ca nu prea pricep!!!... Capos..mdeah...
Delia a lu` Matache a produs bani in concediu, aflu...Am sunat-o sa-mi dea si mie matrita cand s-o apuca iarasi de cantat...Mi-a inchis telefonul in nas zicand ca i-a produs cantand...Deh...titlurile astea din ziare, te baga in ceatza, cateodata...Multumesc lui Dumnezeu ca nu am priceput ca a fost la "produs" ca atunci sunt convins ca apaream si eu pe prima pagina...Decapitat!
Vad un titlu mare cu fonturi de 32, cum ca: "Bataie in plina strada in miez de zi"...Pai, in primul rand bataia de noapte e mult mai grea si imposibila din pricina intunericului, cand exista pericolul sa ne orbeasca ori farurile
masinilor ori cate un deget bagat cu emotie in ochi...Citind in continuare, inteleg ca bataia era inegala...Parerea mea!...O mama isi batea copilul care vroia inghetata iar ea nu avea nici bani de paine!...Bine macar ca nu s-a lasat si cu tipete...Bataia a fost scurta semn ca, copilul a inteles din prima cum stau treburile...Era obisnuit, pesemne...Daca vedeam si un pic de sange vuiau toate televiziunile...Dar nu-i pasa la Basescu, stati linistiti!...El face politica, nu incearca sa dea poporului mancare...sau macar de lucru bine platit...
Un alt fotbalist, stelist de data asta, Stancu pe nume si-a pus prietena sa citeasca Memoriile unei Gheise...O fi cu subinteles nu stiu, dar mai bine o punea sa citeasca Coelho, ca este moda asta aiurea:...Nu l-ai citit pe Coelho degeaba ai belit ochii in citatele lui Paler, Petre Tutea sau prin cartile lui Cioran...Esti zero, ca cititor de litere sau cifre...
Citesc o alta stire: Natalia Mateuţ vrea să fie pupăza lui Bahmuteanu...Eu ma abtin de la comentarii si nici nu mai citesc articolul...dar cunoscand formele de manechin ale Nataliei sunt dispus sa dau lectii cu "pupu" sau
"cucu"...Adica sa si cante nu numa` sa se maimutareasca prin emisiune...
...Alt titlu...Ai sani mari, primesti bautura gratis!...Daaaaaaaaaaaaaaa!!! Aici este de mine...problema cu sanii este aproape rezolvata treaba cu viza de Singapore, ca pe acolo este localul, este mai complicata...Plus,
nevasta-mea, care cred ca nu ma lasa...Iar daca ma lasa, nu ma duc, na!!!...Numa de-al dreaqu!...Mai bine stau in crasma de la Rodica din cartier meu...
Citesc prin presa de peste Prut ca Moldova se apropie de SUA pentru a depasi criza financiara...Azi sau apropiat cu 2 centimetri...Romania, tot pe loc, pe loc, pe loc...Trage Boc cu dintii de nu ne urnim deloc...Ar trebui sa-i spuna cineva ca trebuie impinsa nu trasa...
Citeam in Playboy...dar mai bine las acest articol pentru editia urmatoare...

Astazi inchei aici lasand loc de buna ziua, tuturor...Ca maine poate-s mai al draqu si ma cert cu toata lumea...in scris, of course!...

5 comentarii:

  1. merci, mi amor, ca ma scoti si pe mine in lume cu blogul tau, ca io stau numa in casa si nu citesc decat bloage, n-am cultura...vizuala.
    Asa, cu articolele astea carcotite de tine , mai aflu si io ce se intampla in lume, ce mai fac vedetele, sa nu mor proasta, deh.
    Mersi inca o data , bocu' !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap...naravu` nu mi-l schimb...chiar as vrea ca cei pi care ii pamfletez sa-mi comenteze...apoi poate ies la un suc cu Boc..sau mai rau..cu bloanda lu` Matache..Iti dai seama ce chin pe mine?!...:) (aici n-avem emoticoane da` ne descurcam cu ce putem)...Kiss, Motley Crue, rock

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo
    continua ce ai inceput. E placut!

    RăspundețiȘtergere

strollers
altex romania - vip