strollers
bebebliss.ro
tinar - vip

4 noiembrie 2010

Filozofia maimutei...

Acum vreo 3 zile a fost luna plina...Acum 3 zile Jupiter si Neptun au fost cel mai aproape de Terra...Acum 3 zile Basescu si Boc nu s-au vazut in timpul manifestatiilor din Capitala...


Jupiter s-a aratat in toata splendoarea ei de planeta uriasa...Pare micuta vazuta cu ochiul liber dar din apropiere este extraordinar de impunatoare...Neptun nu s-a vazut cu ochiul liber din cauza luminii reflectate de Luna. Asa si Basescu, numa` ca invers. Se vede impunator de la departari dar din apropiere este o biata pitica alba alaturi de companionul lui, Boc-breloc...Dupa cum se stie 80 % dintre sistemele solare sunt formate din doi sori...La noi de ce sa fie diferit?!... E drept ca steaua mai mica se invarte mai iute in comparatie cu gigantul rosu...Asa si Boc...Se invarte dupa "sistem" pana isi consuma si ultima farama de energie, apoi va fi aruncat la cos intr-o mare gaura neagra. A se citi, intr-o mare multime de oameni furiosi care il vor devora instantaneu...Citeam pe net ca Jupiter este pe punctul de a se aprinde devenind stea...Si Basescu se aprinde destul de des in ultimul timp, durandu-l in pusca lui personala de poporul asta de care isi bate joc pe fata...Boc, nesimtitul number two, bate mai bine cu cutea in coasa decat bate din gura...Macar daca putea sa ne fraiereasca din gura, era oki... Da` nici de asta nu-i in stare!...



Citeam recent ca nave uriase se apropie de Pamant... Va fi o catastrofa?!..Cu siguranta, nu!...Cred ca vin sa ne salveze iar daca ma insel, ce am putea pierde?!...Nimic...Cadem doar din lac in putz...Ne vom ascunde in padure si poate avem norocul sa scapam...Eu deja mi-am ales pomul unde ma voi caza...Maimute am fost, daca ne luam dupa ce spune Darwin, maimute vom ajunge!...In momentul de fata suntem cobai...De maine jupiter si Neptun se vor indeparta cu viteza de Terra!...Sa speram la o similitudine si in cazul Base-Boc?!...Ma indoiesc, dar sa speram...Legile universului sunt batute in cuie pe cand legile ale celor doi, des pomeniti si injurati, sunt absurde, absurde, absurde...

Romania ar putea fi comparata cu Planeta X sau Nibiru cum se mai numeste... Nibiru se apropie de Terra... Asa zic adeptii acestei teorii...O planeta bogata, frumoasa si condusa intelept!...Am zis ca ar putea fi comparata dar din pacate degeaba e bogata, e frumoasa daca nu-i condusa cum trebuie...Las` ca vine Diaconescu si o va culca la pamant de tot...



Cam atat saptamana asta despre politica stelara. Sa vedem ce se mai intampla pe Zangul acesta unde mi-am papat vreo trei ani din viata...Se vrea binele lui, Alienul face eforturi, dar se screme degeaba...Aici vina cea mai mare nu este a celor care conduc ci a noastra, a utilizatorilor...Umorul, comunicarea lipseste in proportie covarsitoare iar cei care mai incearca cate ceva nu sunt bagati in seama decat de 2-3...Nu-i pomenesc, pentru ca pe majoritatea nu-i cunosc dar pot sa le spun sa nu cedeze si sa faca in continuare ceva pe zang...Si aici nu ma refer la rahat ci la lucruri bune...





In incheiere pot spune ca mi-am cumparat o noua speranta...Noua, nu de la second-hand...Eu, marele patriot ( sau marele idiot cum m-au gratulat toti, absolut toti) care am avut biletul de avion in buzunar in anul 1991 pentru a pleca din tara, anulandu-l pe motiv de idiotenie cred, eu care am avut cateva posibilitati de a evada la momentul oportun din tara asta, ma bate gandul din ce in ce mai des sa plec...Acum la spartul targului!..Acum m-am trezit si eu...Sper sa-mi treca aceste nebunii din cap, ca ajung la nebuni cu acte in regula...Suntem vreo 6 miliarde de oameni pe planeta asta si se spune ca doar Australia, atat ca teritoriu cat si ca bogatii poata sa ne sustina 400 de ani. O fi o vorba aruncata aiurea pentru a face loc pe restul planetei ramatoarelor care vor ateriza de pe acele nave gigant?!... Sau vin doar sa se imptumute de la FMI pe o perioada de 3 ani? Acest FMI care cred ca este condus de o mana de oameni care conduc Pamantul... Care vor muri si ei, dracului ca nu-s nemuritori...Dar vin altii, nesatui iar cercul vicios nu se va opri niciodata...Ca un fel de Perpetuum mobile.

Ne apropiem de 2012... Marti, se spune ca va fi cutremur mare...Adio Romania!...Adio Ucraina!...Nu avem destule pe cap?!...Mai trebuie sa suportam si tavanul care se prabuseste?...Toata lumea vroia asta vara la mare..Sa vada apa cea mare...Cei saraci au primit apa direct in curte, in case...Sa le ajunga!...Se dadeau chiar si cu barca...Echitate-i asta? Bogatii au pierdut timp important sa zboare peste mari si tari sa vada apa...Si cand colo, aveau suficienta in tara...

Cam atat pentru azi ca am inceput sa vorbesc singur si nu da bine la CV...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

strollers
altex romania - vip