strollers
bebebliss.ro
tinar - vip

17 ianuarie 2010

Caut vecini la ferma...Farmville

...de preferinta blonde, da` nu-i obligatoriu...si roscate si blonde, sure, brune...

We love Farmwille...


Am nevoie de vecini la ferma si m-am gandit sa fac cunoscut acest lucru......De ceva timp m-o pus baubaul sa-mi fac cont pe facebook si sa ma apuc de gradinarit...Am inceput cu vreo 5 rasaduri in pustietate...cuu timpul mi-am mai cumparat vreo cateva hectare bune iar acum pot spune ca nu mai duc lipsa griji de maine...Mi-am deschis, paralel o alta afacere, un mic restaurant city unde servesc diferite feluri de mancare ce n-am vazut in viata mea reala...Paradoxal lumea nu intra in restaurant cu toate ca era bine dotat...Am chiar si un pian cumparat pe bani grei cand aveam doar 3-4 mese si tot atatea scaune ca ciudatii astia se aseaza doar singuri la masa...Parca-s salbatici ca oamenii reali...Cum ziceam eram aproape de faliment ase ca m-am
decis sa fac o mutare geniala dupa parerea unanima...Pe langa cele 4 fotolii de langa pian am montat si 2 WC...Venea lumea de zicea-i ca-i concertul mileniului...Se asezau pe "tron", se mai scremeau o leaca, asculta concertul apoi lasau un bacsis gras dupa ce eliminau si ofranda in buda...Altii veneau, se uitau de curiosi ce a facut X sau Y si deja barfa era gata..."Ca am vazut eu", zicea unu....Am vazut eu ca X-ulescu a facut kk roz!!!...asta are bani de grepfuit si io sug lamai galbene...Si barfa circula de ajunge intr-un final ca "ofranda" miroase a Dior...Adica : "bea asta la "parfum" de stinge"... si cand colo el a venit doar sa se descarce emotional urmarind clapele pianului si sa se screme putin...De ce, inca nu stiu dar zici ca-i rupt din realitate!!!...M-am departat de subiectul principal...Nu va mai zic ca am si acvarii cu pesti frumosi, satui...ca zilnic sunt cu burta in sus...de satui ce sunt, banuiesc...Eu, de exemplu cand mi-am construit ferma am primit cadou o cruce...Imediat in jurul ei am construit un cimitir...A fost prima mea casa la ferma...In viata reala cred ca-i invers...Apoi langa cimitir am amenajat un parc de distractii, chiar si o parcare de carutze cu benzinarie cu tot...din pacate nu m-a vizitat nimeni asa ca am cumparat tractoare, carutze si magnificul tractor
roz, mandria fermei ca sa umplu parcarea...Cu el imi duc mandrele sa pasca alaturi de vaci, oi sau galinacee...Am si pinguini dar astia nu-s de treaba...La un moment dat cand nu mai aveam ce face la ferma si ma plictiseam m-am gandit sa-mi invit cativa preteni reali sa intre in clubul agricultorilor tzaranisti...3 saptamani m-am rugat de un orashan... Nu si nu si nu si nu...zicea...Apoi draq stie cum a facut de a intrat ca acum daca vreau sa dau de el il gasesc sigur la ciordit oua misterioase sau isi cumpara pomi...Am auzit ca a aparut un nou tractor...Hit, este Hit intre celelalte rable dar il iei doar conditionat...Trebuie sa omori pentru
el...Abia cand ajungi la nivelu zece din mafiawars ai dreptul sa-l cumperi...Si cu sudoare si cu mult sange varsat...Eu personal am ajuns la nivel 7...Mai omor vreo cativa boschetari sau vecini de ferma, consateni sa
le iau fermele si pamanturile apoi o sa fac un cartier de locuinte ca in Pipera pentru bogatashi...Ca boi sunt destui... la vanzare...Scuzati!, ma refer la aia care fac muuuu...ca vreau sa-i vand...De fapt sunt unii la care vorba lor inteligenta suna ca muuuu-ul dar ma abtin la nominalizari ca as fi pe locuri fruntase...Acuma ma scuzati ca dispar... Trebuie sa-mi ajut vecinii...Ma duc sa le fertilizez pamanturile, poate prind si o capra care sa stea sa "tai" lemne pe ea...Poate sa fie si oaie ca nu ma supar dar daca prind o vaca atunci e bai mare...Am boala pe astea...Si in norocul meu, cam am parte de ele...Ultimul exemplar a incercat sa joace pe degete (sau copite) 3 tauri comunali...Din pacate nu i-a reusit, ramanand vaca mare in continuare...Si nici macar nu s-a prins ca ne-am prins...Ardealul meu iubit e fruntea!....turda dulce nu mai servesc...m-am lecuit!
Cunosc un idiot care a vrut 1000 de zile de pace...dupa 10 zile a incercat sa zica ceva...S-a asezat la tastatura ca sa scrie un poem de pace eterna...Si cand colo, surpriza!!!..Era olog!...A intins o mana de pace tuturor iar acum "prietenii" i-au halit sau furat mainile...Am auzit ca s-a retras in munti...Cred ca se antreneaza pentru mafia wars...Acum ies..ma duc sa stau si eu la panda...Poate fur si io un ou misterios ca ale mele sau cam invechit...Sper sa iau unu negru ca sa imi pastrez marimea originala chiar si culoarea, cred...Ca alea negre is dotate...Nu stiu alea maro cum sunt, iar la oua albe nici nu ma chinui sa ajung...ieftine si poate mai fac si puscarie!...O sa ma uit si pe la tauri sa vad ce pot alege apoi ies cu tractorul roz la agatzat...

Jucati Farmville!!!!...nu pierdeti nik decat in cazu ca NU ma luati vecin...Otravesc fantanile!!!...

Paceeeeeeeeee...

7 comentarii:

  1. Hihihi, agricultorule taran, daca n-ai ara si paste la lumina lunii ti-as trimite 2 vecini, nu unul singur, caci copiii mei au nevoie sa invete meseria asta , ca asta-i de viitor, mai ales cu tractoare roz....
    iesi la lumina zilei si-o sa te pandeasca 2 vecini dupa ce si-au terminat temele, gata, am aflat cum ii scap de Metin2 !!!
    La ferma parca e mai bine , nu? mai ales daca ii instruiesti putin....sunt copii destepti, s-ar putea sa te si intreaca, ce zici, ii primesti ucenici???
    Asa o sa aiba si jocul asta un rost, deh...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu orasanul, pot spune ca e misto agricultura asta virtuala :))
    am trator tunaaat.. shac,shac

    RăspundețiȘtergere
  3. eu orasanul, pot spune ca e misto agricultura asta virtuala :))
    am trator tunaaat.. shac,shac

    RăspundețiȘtergere
  4. breeee....de orashanca nimic? hmm...acush imi iau si eu tractor tunat...pana atunci, rosu...;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Criminali..Ce nu face omu` pentru un tractor...offfffff...

    RăspundețiȘtergere
  6. rosiile mele,is' ,,varza"deja!capsunile s-or stracopt:)))nu sunt nici o buna vecina si nici un bun agricultor:)noroc ca nu e meserie de baza!:)):))

    RăspundețiȘtergere

strollers
altex romania - vip