strollers
bebebliss.ro
tinar - vip

15 ianuarie 2010

Parasuta...

Am scris si eu o fitzuica si ma pregatesc sa o lipesc pe afisierul zang...anit... Un afisier tot mai jalnic... da` plin de anunturi!.. Ia uite un anunt: "Caut blonde! semnat Jaddragon"...O fi arheolog, saracu!...Rup anuntul lui ca deh, concurenta trebuie sa dispara si pun un anunt aproape identic: "Zang al 76-lea (adica io) de vitza verde, aratos, cu masina, vila si posesor de piscina cu telecomanda numerica cauta pentru colectia lui selecta, timbre de valoare"...
Cat este ceasul?!...Ioooi, peste 10 minute trebuie sa tin un curs despre parasute la studentii din primul an la aviatie...Toti sunt intrati pe pile...Va fi vai de capul meu pana ii invat cum se foloseste aeroplanul lor personal...Intru in sala de curs, ies rapid ca nu-i nimeni, intru in urmatoarea, ies ca n-am nimerit-o nici acum, revin in a doua sala urlu selectiv la un copil speriat deja si ma asez pe scaunul de la catedra...Cam tare scaunul!... Vreau si eu unul mai moale cu multe perinitze pe el...Da` nu-mi ofera nimeni...Numa` Alien are noroc!...O prins la oferta un fotoliu comod iar eu tot pe scanduri sed...Nu-i corect!
- Putem incepe lectia domn` profesor, ma trezeste din visare un student...
- Da` ma!...Putem, rag eu la el, care se face mic ca un pitic (logic, nu?!)
- Azi, continui eu, vom vorbi despe parasute...Cunoasteti macar cuvantul?!...Zi tu mai, asta din prima banca, care te uiti la mine cu atata interes de zici ca scapasi de la dilimache...Vrei sa ma papi?!...Cum te cheama?!
- Hanibal!
- Hanibal...Bun asa!...Zi dragul meu, Hanibal, la ce foloseste o parasuta?
- La sex...
- Hanimale, ma refer strict la avioane...Ca de asta suntem aici...Sa invatam de avioane si de parasute...
- In avion se numesc stewardese!
- Bine, Hanibal...Bine...Taci si asculta!..."Parasuta este un aparat orientabil destinat sa frâneze miscarea unui corp prin atmosfera folosind frecarea cu aerul."
- Ala se numeste prezervativ!
- Hanibale, doar asculta, nu gandi..."Multe parasute moderne sunt semi-rigide, manevrabile, si pot asigura o coborâre controlata", continui eu impeturbabil ca si cum as vorbi la pereti...
- Asa este!...Aici va dau dreptate domn` profesor!
- Hanibale daca as lua-o pe pe cursul gandirii tale, banuiesc ca mintea-ti este la papusi gonflabile...Taci si asculta!..."Parasutismul face parte din categoria sporturilor periculoase, pentru practicarea caruia este necesara obtinerea unui brevet"...Hanibale, nu comenta nimic...Abtine-te!
- Eu m-am abtinut dar prietenul meu nu, si a luat sifilis... Intr-adevar un sport periculos!!!
- Clasa voi ma intelegeti ce zic?!, incerc sa ma conving ca totusi sunt inteles macar de restul studentilor...
- Daaaaaa!...striga clasa in extaz
- Bravo, clasa...Bravo...V-as vorbi despre "Pliajul defectuos, dar si manevrarea incorecta" dar mi teama ca Hanibal ne va arata cu totul altceva decat cum se pliaza o parasuta... Acum as vrea sa va vorbesc despre istoria parasutismului in Romania...( elevii toti ochi si urechi)..."Primele parasute clasice aparute în România au fost de fabricatie franceza."
- Am auzit si eu de aceasta istorioara...Curvele draqu de frantuzoaice!...Le luau pita de la gura parasutelor autohtone... Rushineeeeeeeeee!!!...
- Gura, Hanibale..."Multi inventatori români s-au gândit la construirea unei parasute proprii"...
- Interesant spus!...Eu totusi ii numesc pesti si nu inventatori!...
- Of course, Hanibale...Tu intelegi dupa dictionarul tau propriu...Clasa, voi inca ma intelegeti?
- Daaaaaaaaaaaaa, de satisfactie din gura tuturor cursantilor...mai putin Hanibal!
- Continui, Hanibale!...Atentie la mine!..."Leonardo da Vinci a facut prima schita a unei parasute în perioada 1480-1483, când traia la Milano"
- Aha...Stiam eu ca Mona Lisa nu era o sfanta!...
- Deja ma enervezi, Hanibale!.. Are cineva o parasuta la el?!... Cine are, primeste un zece!, plusez eu, vazandu-i nehotarati...
...Unu timid ridica mana...
- Bravo...Ai o parasuta la tine?!...
- Da!...
- Arata-mi-o!...apoi raman mut observand ca o tipa iasa de sub banca lui ranjind...Apoi inca una si tot asa!...rasareau ca ciupercile de sub banci...Abia atunci mi-a cazut fisa!!!...Ma uit cu naduf intreprinzator si eu sub catedra...Nik...nik...nik...
Of course, ies din sala de curs indreptandu-ma spre afisier...Lume adunata ca la urs...Asteptau stiri despre Limpa...Sunt cei care si-au depus actele de emigrare...Nici un raspuns inca...Am depus si eu actele...Acum ma simt urmarit...spionat...aratat cu degetul... mijlociu in sus...Luat in vizorul lunetei...Pac!Pac!Pac!...Trei gloante m-au ratat!...Or mai avea munitie?!...Pac!...Vad ca da!...Luati o pauza...Pac!..Hooooooooooo, ca pana la urma dintr-un noroc chior tot ma palitzi....Pac!Pac!...Or fi surzi!...Ca nu ma aud!...
- Nu aveti un foc?!...ma rog eu...
- Poc!...
- Foc, surdule!!!
- Poc!...Pic!...Pac!...
...M-au nimerit nemernicii!!!...Ranit, ma indrept spre port...Ma sui, pardon, urc semet pe nava proprietate personala si navighez in deriva...Caut pe GPS-ul netului!!!... Limpa nu exista inca!...doar zanga...Paradoxal, un pirat al marilor asa cum sunt eu, am rau de mare...Vreau pamant sub picioare... Intru incognito pe teritoriu zang incercand sa pun bombe la fiecare colt de strada...Reusesc!...Unele explodeaza, altele fac doar fash!...Poc!...(iar trag astia in mine)... iar restul bombelor tac...tac...tac...nicio bomba de presa...nik...doar tac...niciun tic...nik nu iasa la suprafata...
Am fost propus pentru sarcina dificila de a dezamorsa bombele... Alea veritabile care fac bummmmmmm...Nimeni dintre genisti nu au prins pensia...Nici macar a doua sansa!...Toate au bubuit din prima...O fi trucaj?!...Va las!...Maine am iar ora la studenti..."Parasutele si rolul lor in viata soferilor de elicopter"...
PS...Vreau moderator...

3 comentarii:

  1. Tot nu vrei asigurare pentru viata ? Chiar si cind se trage in tine ?
    Ce vor face dlondele de pe insula daca tu nu mai esti ?

    RăspundețiȘtergere
  2. hehe, iaca ai ajuns moderator !!!
    La propriul blog, e drept, dar esti moderator. Sef si rege ca si Alien pe zang...ei, nu chiar asa, mai bine zis total opus lui Alien-despotul....
    Articolul asta imi place mult, e foarte amuzant si cuminte, il gasesc exceptional, de ce nu pot sa-l votez asa ??? Uitasi sa implantezi vreo optiune la el?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost anonim pe 15-01 dar acum am si eu cont aici

    RăspundețiȘtergere

strollers
altex romania - vip