strollers
bebebliss.ro
tinar - vip

16 ianuarie 2010

Maturatorul... - monolog

Gata...sa iau si eu o pauza de pipat... Da` sunt maturator, ce va mirati?!... Castig bine, mai mult ca profesoara mea care sta pe aceasta strada un pic mai jos... daca va uitati o veti vedea cu mana intinsa la coltul strazii... zice ca da meditatii!!! de asta luam spor de rusine... pentru profesorii nostri, care ne-au invatat alfabetul si matematica... ah, ca trebuie sa matur si prin fata ei... Iarasi voi rosii pe la obrajori. Daca stiam ca ajung maturator, invatam limba romana mai bine ca-mi este de trebuinta in aceasta meserie...ne trebuie si noua prestanta cand dam cu maturoiul in stanga si dreapta iar cand luam salariu sa zicem, bogdaproste cu un timbru vocal placut... De dimineata am fost la psihiatru sa ma consulte...zicea sefu` ca imi trebuie calm in manuirea maturii... nu este de ajuns ca adun mizeria, mai trebuie si gratie iar eu cum sunt un pic mai repezit prafuiesc cateodata trecatorii care arunca cu vorbe grele in mine si eu ripostez...Odata l-am facut pe unu "bou" ca doar nu era sa-i raman dator... El s-a ofticat, dar nevasta-sa radea cu subinteles. Femeia a redevenit serioasa cerand "dovezi"...omul i-a zis, ca vezi tu dovezi cand ajungem acasa... poate ca nu era bou, dar ma bucur ca i-am facut femei un dram de bine...A renuntat la cumparaturi, s-au suit intr-un taxi care a demarat in tromba... Am revazut cuplul cateva zile mai tarziu pe aceasi strada... El suparat, ea fericita... mergeau sa viziteze un taur comunal... Deci am avut dreptate de la inceput... In alta zi o "vaca" de data asta, sau ca sa fiu domn, o doamna foarte bine ingrasata s-a luat de mine ca i-am parcat tomberonul in fata usii de la garaj si nu putea sa iasa din curte... degeaba i-am explicat eu ca este la 2 metri de usa de la garaj... Ea, nu si nu, ca nu poate iesi...Dupa vreo 2-3 incercari mi-am cerut scuze.. Intr-adevar nu s-a putut strecura, barosana... Era prea ingust locul...Intr-un tarziu mi-am dat seama ca de fapt era poarta de la intrare, garaj neavand... Am auzit ca de Paste vom primi ceva prime si pungi cu cadouri...Maturatorii cu experienta deja sunt pe metereze in groapa de gunoi de la margimea orasului...Aduna suveniruri pe care le vom primi sper eu inainte de sarbatori sa pun si eu ceva pe masa la copii...Eu am cerut expres, o papusa pentru fiica-mea dar sa aiba par pe cap ca altfel ma supar... pentru mine am cerut o gonflabila..vreau sa-mi insel nevasta ca m-a enervat saptamana trecuta... I-am zis sa-mi faca fasole frecata si ea m-a servit cu iahnie...asta este viata?! Plus ca in loc de 2 beri Noroc mi-a luat Timisoreana... Cata bataie de joc !!!...Bineinteles ca nu am crezut-o cand mi-a zis ca norocul s-a terminat... Totusi m-a pus pe ganduri!!! Cum adica norocul s-a terminat?! S-o fi prins oare ca o insel cu vecina de la etajul 15?... Nu, nu cred!!! si de fapt ce facem? fumam o tigara dupa sex... pentru doar o tigara sa se supere? mai sti?!...Hopa, vine sefu`...Ia sa ma fac ca lucrez. Buna sefule!!! nici nu m-a observat. Eee, daca eram mai multi prin preajma ma balacarea, dar asa singur, nu observa nimeni...de ce sa-si raceasca gura de pomana?!...Ha ha ha...mi-am adus aminte ca odata era sa calc un caine cu tomberomul...Am oprit la fix. S-a uitat oblu in ochii mei m-a muscat de picior si a plecat nepasator in treaba lui... de atunci stau cu ochii in patru...Cand vad cate o javra nu ma mai opresc...trec peste ea...Cei drept obosesc alergand sa o prind dar va spun cu mana pe inima...Merita efortul...Acum va las ca mai am de maturat vreo 2 strazi, si dupa aia ma duc la Mall sa-mi cumpar ultimul ragnet in materie de telefon mobil...ce numai Gheorghe, colegul meu de schimb sa aiba?!... las sa-mi iau si eu... Mai ascult o manea, o opera, ceva sa treaca timpul cand dau cu matura prin burg...
O, dar este gata programul... Bine ca am venit cu Jeepul la servici ca daca nu trebuia sa merg pe jos pana la sediul firmei sa-mi las ustensilele...

7 comentarii:

  1. hihihi, in afara de una doua exagerari, cum ii sta bine unui scheci, restul e adevarat , deci putem rade copios de necaz, al altora care putem fi noi insine.
    Treaba cu seful care te cearta doar in public si cu megafon, am simtit-o pe propria-mi piele, dar sunt imuna...adica norocul meu ca am reistenta mare le frustrare :D.
    Cartile de specialitate spun ca reistenta la frustrare marita e semn al IQ-ului mare.Deci sunt inteligenta, ce mai, pot sa ma culc pe urechea asta cand vin franta de la serviciul insuficient platit si cu multe ore suplimentare neplatite, desigur.
    Hai, sa-ti duci monologul la un regior ca poate o sa traiesti mai bine, maturatorule cu gip.

    RăspundețiȘtergere
  2. jeeeepp..beeeppp...ma bucur ca-ti place...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. semnatura difera ...dar am si cont pe blogspot doar ca momentan e secret, mai precis nu stiu cum sa semnez cu el :D

    RăspundețiȘtergere

strollers
altex romania - vip