strollers
bebebliss.ro
tinar - vip

14 ianuarie 2010

Merg pe drum, privesc la case...

Am facut bloguri scrise la extreme...cand vesele cand triste....Acum m-am gandit sa fac unul "de mijloc"...Sa ne imaginam o strada, eu mergand pe mijloc iar in stanga si dreapta ei au fost ridicate case...Fiti si voi trecatori pe aceasta strada...Imaginati-va!... In dreapta, prima casa a strazii...Cei care locuiau in ea, stateau la poarta, radeau si se distrau copios...Cativa ma indemnau sa ma distrez
alaturi de ei...Se simteau bine...Eram pe punctul sa ma alatul lor, dar am observat ca tot aratau inspre casa de vizavi...Instinctiv imi arunc privirea si vad o harmalaie mare... Toti chiriasii se certau intre ei...Cei care radeau indemnau certaretii:"- Ioane, da-i cu paru-n cap sa taca, mai!"...Dar niciunul nu intervenea sa-i potoleasca pe galagiosi!...Ei doar se amuzau pe seama lor...
Eu, merg pe drum mai departe!...Dupa cativa pasi iar doua case fata-n fata...In pragul uneia statea un barbat chipes, iar in pragul celalalt un alt barbat cu nimic mai prejos...In mijlocul drumului o fata astepta...Era vremea maritisului si se pare ca nu stia inspre ce casuta sa se indrepte...Astepta ca barbatii sa faca pasul cel mare, dar mutulicii nu erau hotarati nici ei...Grija flacailor!!!... sa nu vina un al treilea barbat iar fata sa-l aleaga pe el in detrimentul vostru!... Mai ales ca aceasta strada este foarte populata...
Eu imi vad mai departe de drum!...Aud suspinele fetei pe care am lasat-o in urma...Dupa alti cativa pasi observ doua case...in dreapta unii sadeau flori...Terminandu-si treaba si declarandu-se multumiti admirau frumusetea de gradinitza plina ochi de flori...Au lucrat toata ziua pentru ca locul in care traiesc sa arate superb...Vecinii de peste drum asteptau momentul oportun care a venit imediat...Gradinitza cu flori a ramas nesupravegheata iar ei in 3 minute a facut prapad...nicio floare nu mai era in picioare... Aceste doua case erau locuite de oameni buni si oameni rai...Logic, nu?!...Este o placere sa faci un lucru bun dar intotdeauna cineva se gaseste sa arunce cu noroi...
Eu imi vad in continuare de drum!...Alte doua case...Pe una scrie "Rai" pe cealalta "Iad"...Eu merg pe mijlocul drumului...Se numeste "Viata"!...Antecamera mortii!...Inca nu este timpul sa ma cazez intr-una din aceste doua vile...Mai am de tras...invataminte!!!
Eu, pe acelasi drum!... Tot inainte...Gradinile care le vad acum in fata ochilor arata dezolant de goale...Sunt o continuare a caselor pe care le-am vazut mai inainte...Am inteles pe loc!..."Gradinile" sunt faptele mele facute in viata...Ici, colo cate un pom frumos in partea de "Rai", ici, colo cate o stanca urata pe partea "Iadului"... Putine lucruri las in urma daca ma
fac chirias la una dintre aceste doua pensiuni!...
Eu imi continui marsul pe drumul care pare nesfarsit!...Ajung la o casa impunatoare...Aici locuiesc bogatii!...La poarta cainii latrau cu ura...Ma tem si pentru prima oara nu mai sunt pe mijloc de strada... ma apropii de casa de peste drum..O casa saracacioasa... Cainele saracilor dadea din coada, vrand sa ma joc cu el...Ma indepartez ramanand cu un gust amar...Unii au prea mult, altii nu au nimic...Dar spiritual cei care nu au nimic, au de fapt,totul!!!...
Eu merg in continuare pe drum...Capatul strazii nu se vede!...Am obosit!... La vreo cativa zeci de metri vad un tron in mijlocul drumului...In stanga si in dreapta doua case, asa cum v-am obisnuit...Imi dau pantalonii jos pana in vine, ma asez extenuat pe tron si cer hartie igienica...Imi fac treaba si decretez: "Viata ii un rahat!!!"...Multimea din casa din dreapta ma aproba iar cei cativa care conduc lumea din umbra, dau a lehamite din maini si ordona slugilor lor: Aduceti un scaun in loc de tron pentru omul asta...Merita!..Mi-au adus un scaun..electric!... Functional... Asa ne inchide gura tuturor, oamenii din umbra...Pacatul lor...
Alti oameni au plecat pe drumul nesfarsit...dar majoritatea au intrat
inapoi in casa sa urmareasca OTV-ul sau alte nulitati de programe...Multimea are hrana de la TV...Odata si odata tot se va trezi la realitate...Multimea, tace, tace, dar si cand se rascoala...!!!...Deocamdata este acalmie...Hai ca a inceput Accesul direct!...
Mai sunt o multitudine de astfel de case paralele dar se face un blog
kilometric si iar nu da bine la Limpisti...

Un comentariu:

strollers
altex romania - vip