strollers
bebebliss.ro
tinar - vip

15 ianuarie 2010

Picatura...

pamflet...greu, foarte greu...
M-am gandit sa satirizez "PICATURA"
Picatura este foarte importanta in viata noastra... Apare si o vezi cand nici nu te astepti...De aceea m-am gandit sa satirizez "picatura".
Aceasta picatura care face sa se umple paharul cateodata si sa se aleaga praful de tot si toate...cateodata face "pic......... pic" mai rar dar atunci cand norii de razboi se aduna o vedem cum curge ca un firicel de apa...totusi, sunt dar niste picaturi. Ma gandesc la picatura chinezeasca, pe care o folosesc cativa de pe limpa cu "cobai" lor... pur si simplu ne scoate din sarite acel "pic pic" interminabil dar nu va faceti griji... Este doar "apa de ploaie"... Asa ca tataraseni si ceilalti luati umbrela dupa voi!!!... Nu merita sa ne imbolnavim. Conditiile atmosferice sunt diferite... pe mine unul personal, ma enerveaza picaturile de "geniu" pe care ni le strecoara unii de pe Limpa in ochi si urechi, de parca suferim de cataracta sau surzenie...Vedem foarte bine si auzim destul ca sa ne fie sila sa mai intram pe acest site... Totusi o facem pentru prietenii de aici...Interesant felul de a gandi la o femeie: "- gata, s-a umplut paharul", urmat de gesturi lacrimogene...tot picaturi sunt si astea, dar, doar pentru impresionat cocosi slabi...Ziua urmatoare isi revin si iti arata un pahar gol si uscat "lacrima"...Bineinteles ca i-am cumparat pantofii aia cu toc cui si poseta sa se asorteze!!!...Vin musafiri la mine in vizita... ii intreb din politete daca doresc ceva de baut... Ei, ca sa nu refuze spun: "da, te rog, dar doar o picatura!!!"...Si nu pleaca acasa pana nu storc si ultima picatura din sticla de rachiu... Ma mai enerveaza si picatura de superglue care zice ca lipeste orice... O laie!!! Doar reclama. E drept ca la incaltaminte functioneaza, dar cand am incercat aceasi metoda cu nevasta-mea, ea tot vorbeste... Si i-am pus pe buze, 2 tuburi...sa fie din cauza ca nu erau din acelasi lot?...Totusi cel mai mult ma enervez cand vad ca bateria de la chiuveta curge cu picaturi mari si reci. Ceasul se invarte, bugetul scade iar eu nu am timp sa o repar. cu aceasta ocazie dau si eu anunt: Caut instalator!!! Dar mi-este teama ca aduna asta toate picaturile la un loc si le da drumul sub un jet prelungit de trebuie sa zugravesc atat la mine cat si la vecini de la etajul 3, 2 si 1...In acest moment la Sibiu a inceput sa picure un pic...Imi place!!! Picaturile de ploaie imi spala masina... sper sa nu dea cu grindina!!!

Ca incheiere am si eu o intrebare pentru barbati: ultima picatura se scurge sau nu se scurge in pantaloni dupa ce ne scuturam "obiectul"?!
Iar femeile cum se scutura?

Un comentariu:

  1. hihihi, las' ca-ti trimit eu instalatorul meu. Bun baiat dar vreau sa scap de el ca prea si-a luat-o-n cap...picatura de rabdare a mea, ce credeai???

    RăspundețiȘtergere

strollers
altex romania - vip